måndag 5 oktober 2009

Inatt var en en natt då jag bara aldrig kunde somna. Jag bara låg där, kollade lite på tv sen upp i taket och sen på Johan. Vidare på tv och så om igen...det är verkligen så jobbigt. Inte nog med det så när det kändes som jag just somnat så ringde mobilen och det var dagiset jag vikarierat på som undrade om jag inte kunde jobba idag. Jag tackade nej. Jag vill helt klart jobba när det finns tillfälle men då måste jag ha sovit något under natten. Tänk er själva att jobba med barn när du är helt slut, inte någon höjdare direkt...
Vilket fall som helst så känner jag mig nere nu, huvudvärk och skit så hoppas att lite sovande och slöande i soffan ska hjälpa. Och med träning ikväll hoppas jag att det blir som grädden på moset för att jag ska bli bättre igen.

//S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar