måndag 19 oktober 2009

En ledig måndag och det känns härligt. Jag trodde dom skulle ringa fån dagiset men det gjorde dom inte och det var nog tur eftersom jag fått feber igen och den här gången kom en redig huvudvärk och halsont med på köpet dessutom. Nej dagen går åt till att vila ut, ska till träningen senare ikväll men får se hur mycket man orkar med den här skiten...

Helgen har varit bra. I fredags var det "släktmiddag" hos Johans mormor och morfar då hans moster fyllt 40 år. Kvällen blev riktigt lyckad. Sen på lördagen ställde jag och syster till med Cocktailparty hemma hos oss. Vi var 11 tjejer som mös med god mat och härligt sällskap! Jag hade en helt fantastisk kväll och hoppas att man träffar alla snart igen.
Nej nu ska jag nog ta en liten tupplur.

//S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar