tisdag 6 oktober 2009

Febern ligger fortfarande kvar som ett riktigt störande irritationsting. Idag skulle jag egentligen jobba men när det är barn involverande så kanske det inte är så bra att gå till jobbet. Istället har jag bara suttit hemma, kom just in från en liten promenad med mamma och hennes väninna.

Som ni kanske redan vet så är jag ett stort fan till Tyra Banks och kollar på hennes show i stort sett varje dag (a) jag tycker bara hon har sån underbar utstrålning och verkar sådär härligt flummig som jag själv kan vara!
För någon dag sen så var temat typ "sex, graviditet och förhållanden" eller något i den stilen och där kom alla möjliga frågor upp. Jag är en sån typ som tänker hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden och på allt. Man vill ha svar på allt, inte gå runt och vara ovetande om vad som händer. Så känner i varje fall jag och tydligen verkar inte alla hålla med. Varför ska man veta allt? Ställer inte det bara fler och jobbigare frågor? Klart det gör det men i slutet så tar ju även frågorna slut och jag behöver inte längre gå och grubbla på dom. Jag ser det som en större lättnad, oavsett om svaren är jobbiga att ta emot, så behöver man i varje fall inte gå runt och undra längre.

//S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar